Search found 166 matches

by kantanaamaya
Tue May 15, 2018 1:43 pm
Forum: Oh Yeah!
Topic: Shiritori
Replies: 81
Views: 968

Re: Shiritori

mafuraa (マフラー): scarf
by kantanaamaya
Tue May 15, 2018 1:40 pm
Forum: Dear My Friend
Topic: Totally Random Talk Thread
Replies: 322
Views: 3851

Re: Totally Random Talk Thread

28°C is too much. T-T I also can't concentrate when it's hotter so I don't know how y'all handle it! @pknumba I feel you on the bills thing. I was going over our budget yesterday! My partner thinks we're doing a great job saving and keeping expenses down but I felt like that wasn't the case. Not liv...
by kantanaamaya
Fri May 11, 2018 7:45 pm
Forum: Dear My Friend
Topic: Totally Random Talk Thread
Replies: 322
Views: 3851

Re: Totally Random Talk Thread

It went well, thank you :) She was here for almost two weeks. Luckily the weather was great on most days. We did some shopping, went for a walk and played PoGo and played a lot. We mainly played Earth Defense Force 4.1 and Resident Evil. It's so much fun to play with someone else :) And we ate a lo...
by kantanaamaya
Wed May 09, 2018 1:12 am
Forum: Oh Yeah!
Topic: YAY or NAY?
Replies: 106
Views: 1179

Re: YAY or NAY?

Yay! Carbs are my fave lol.

Ravioli?
by kantanaamaya
Wed May 09, 2018 1:10 am
Forum: Dear My Friend
Topic: Totally Random Talk Thread
Replies: 322
Views: 3851

Re: Totally Random Talk Thread

Thank you all for the well wishes! I have a lot of games on my laptop but haven't really played any except Sims recently, so maybe a good change of pace would help! Fighting things seems to be a trend lol. Hope the rest of the visit with your sister went well iheartaiba! And I said the same thing ab...
by kantanaamaya
Tue May 01, 2018 4:07 pm
Forum: Oh Yeah!
Topic: YAY or NAY?
Replies: 106
Views: 1179

Re: YAY or NAY?

I've never done it, so I'll have to say nay.

Yoga?
by kantanaamaya
Tue May 01, 2018 4:03 pm
Forum: Oh Yeah!
Topic: Two Words
Replies: 77
Views: 841

Re: Two Words

Time Travel
by kantanaamaya
Tue May 01, 2018 4:01 pm
Forum: Oh Yeah!
Topic: Shiritori
Replies: 81
Views: 968

Re: Shiritori

doku (毒): poison
by kantanaamaya
Tue May 01, 2018 3:43 pm
Forum: Dear My Friend
Topic: Totally Random Talk Thread
Replies: 322
Views: 3851

Re: Totally Random Talk Thread

I had to look up that flower & tree and just...wow! They're both so beautiful! Even though it is the first of May, we're just now getting to our "April showers" and have lots of rain. I had a final round interview recently and waiting to hear back is making me super nervous! I asked when they though...
by kantanaamaya
Fri Apr 27, 2018 4:41 pm
Forum: Oh Yeah!
Topic: First...
Replies: 66
Views: 815

Re: First...

Peppermint tea! I just finished my cup, actually.

First time on a boat?
by kantanaamaya
Fri Apr 27, 2018 4:34 pm
Forum: Oh Yeah!
Topic: Shiritori
Replies: 81
Views: 968

Re: Shiritori

kuchibeni (口紅): lipstick
by kantanaamaya
Fri Apr 27, 2018 4:32 pm
Forum: Oh Yeah!
Topic: Would You Rather...
Replies: 47
Views: 551

Re: Would You Rather...

Shoes! I'm not particular about handbags.

Would you rather have to lose your savory or sweet taste buds?
by kantanaamaya
Fri Apr 27, 2018 4:20 pm
Forum: Dear My Friend
Topic: Totally Random Talk Thread
Replies: 322
Views: 3851

Re: Totally Random Talk Thread

Whoa, your landlord surely doesn't waste any time... She really doesn't, haha. Aibakaland is 12 already?? How did that happen? I feel like I just joined and we were celebrating 10 years. How did we turn 12? I missed that one. Right, that's incredible! :heart: I haven't been part of this community v...
by kantanaamaya
Thu Apr 26, 2018 1:36 pm
Forum: Dear My Friend
Topic: Totally Random Talk Thread
Replies: 322
Views: 3851

Re: Totally Random Talk Thread

It's always better when more than one tenant complains. I hope things will start getting settled, then! You're right, landlords really do start to pay more attention when multiple complaints come in. Maybe even better-the awful neighbors will move! It'd suck if you felt like you had to move again i...
by kantanaamaya
Thu Apr 26, 2018 1:27 pm
Forum: Oh Yeah!
Topic: Two Words
Replies: 77
Views: 841

Re: Two Words

Base Camp
by kantanaamaya
Thu Apr 26, 2018 1:23 pm
Forum: Oh Yeah!
Topic: YAY or NAY?
Replies: 106
Views: 1179

Re: YAY or NAY?

Yay! Although since I live in the US our Mexican food is usually inauthentic... ^^;;

Yogurt?