Finnish speakers!

Arashi and everything else in your native language!

Moderator: Nightshadow

Forum rules
1. You can create a thread for any language, country or region.
2. Our staff doesn't speak every language in the world, but we trust that you follow the forum rules even when you write in your native language.
iheartaiba
Aibakaland Founder
Aibakaland Founder

Re: Finnish speakers!

Post by iheartaiba » Tue Nov 27, 2018 1:46 pm

Jaiks. Onko sulla joulun tienoolla oikeesti lomaa? Että saisit kunnolla levätä.

Mua ei yksinäisyys vaivaa vaikka oonkin tosi paljon yksin. Mä tykkään olla ittekseni ja saan kyl ajan kulumaan. Tottakai on kiva sillon tällön nähdä muita, mutta oon niin introvertti että jos joudun oleen kauheesti ihmisten kaa mä uuvun. Ei mulla oo täällä Tampereella ku oikeestaan yks ystävä ja yks kaveri. Toinen on veljen ex ja toinen PoGo-pelaaja, jonka kaa parannan maailmaa ku törmäillään :D Oli mulla täällä hyvä ystävä, joka sit iski puukon selkään tos kesällä. En kai ollu enää hyödyllinen (oltiin samassa koulutusohjelmassa). Mutta oli kyl tosi kiva, että satuit tuleen tänne Aibakalandiin ja ollaan samalla paikkakunnalla :thumbsup: Kiva jutella Arashi-fanien kaa suomeksikin.

Mä en kauheesti oo porukoilla käyny viime vuosina. Syyskuussa(?) kävin yhen pe-su reissun tekeen veljentytön kaa. Sitä ennen taisin käydä helmikuussa. Sillonkin olin vaan yhen yön, lähin sit isän kaa korpeen mökille ja ku tulin takas olin pari tuntia ku ootin bussia. Sisarusten tykönä en oo tainnu käydä nyt kohta kahteen vuoteen... Oonpas mä kova sukuloimaan :DD Oma koti on paras paikka.

Mä pelasin Andromedaa vielä toissapäivänä, mutta taidan tässä kohtaa jättää sen. Palaan siihen sit joskus jos viittin. Mua risoo niin paljon se, että siinä saa ne ihmissuhteet pilattua jo aikasessa vaiheessa ja sit se on vaan että sucks to be you. Taidan alottaa sen Inquisitionin taas :D Mun sisko sano kans että se ei tykkää Inquisitionista, mutta kai mä hölötin siitä pelistä niin paljon, että se päätti alottaa sen taas ja jäi sit koukkuun haha Se on tykänny niistä aiemmista peleistä.

Uus Dragon Age -peli olis kyl kiva saada. Se BioWaren tuleva peli ei oikein mua houkuta. Anthem vai mikä olikaan. Mutta saattaa sekin päätyä mun pelihyllyyn :D Ja nyt tuli mieleen, että missähän ketussa uus Tales-peli on... Bandai vaan hokee, että se on kehitteillä, mutta musta tuntuu, että ne oikeesti joutu kuseen ku se edellisten pelien pääsuunnittelija tai mikä olikaan vaihto maisemaa. No, toivottavasti seuraavassa pelissä on vähintään yhtä hyvä tarina ku Berseriassa.

Hyvin kyl piristää ku on pakkasta. Ei tartte kauaa olla ulkona ku tuntuu, että on jo saanu haukattua happea :D Vielä ku olis vähemmän näitä harmaita päiviä. Tänään ei oikein tienny mikä vuorokaudenaika oli ku oli aamusta iltaan harmaata...
Post Reply