Joo, opiskelu on aina välillä tosi syvältä... Noh, kaks vuotta vielä
Oho, 6 sisarusta! Mut mikäs siinä jos sun vanhemmat halus ison perheen

Oon vähän kateellinen kun mulla on vaan yks isoveli. Ei sillä että mun veljessä mitään vikaa olis, mutta kaipasin muksuna aina siskoa. Mäkin kuljen itse asiassa töihin tolla 32 (ku oon töissä siis Tampereen yliopiston lääkiksen kirjastossa eli ihan TAYSin vieressä). Ja se on kyllä aina myöhässä, ja tuntuu vielä et aina ku oon kauheessa kiireessä menossa töihin niin sinne pukkaa aina joku päiväkoti- tai kouluryhmä. Yks päivä just oli päiväkotiryhmä bussissa ku tulin Hervannasta kyytiin ja sit ne jäi Takahuhdin koululla pois ja sieltä tuli sit saman tien ala-asteen liikkaryhmä kyytiin
Joo, mä pelailen aika paljon erilaisia pelejä. Oon pelannu kyllä Dragon Agea aika paljon, Inquisition jäi mulla kesken koska romanssasin vahingossa Solasin ja sit en päässy siitä millään eroon (jostain syystä ei oo mahdollisuutta erota) ja sen takia mun oikee kohde (Cullen) ei suostu tekemään mitään mun kanssa. Pitäis varmaan jossain vaiheessa alottaa uudella hahmolla ja vaan varmistua siitä etten koske Solasiin pitkällä tikullakaan

Mä tykkäsin kyllä Originsista ja Dragon Age kakkosestakin enemmän ku Inquisitionista. En tiiä miks, tykkään kyllä open world -peleistä. Ehkä kaipasin vaan sitä sellasta lineaarista tarinankerrontaa mikä niissä kahdessa ekassa oli.
Sit oon pelannu Mass Effectit kaikki läpi varmaan viis kertaa, se on ehkä mun lempi pelisarja ikinä. Ja sit tietty nää perus Skyrim, Oblivion, Fallout 4, Witcher 3, Red Dead Redemption, Persona 4&5... Pokémonia pelaan kanssa aika paljon ja joskus Ace Attorneyta. Välillä ryhdistäydyn kanssa Hearthstonessa, Sit ostelen aika paljon Steamista random indie-pelejä. Undertale nyt ekana tulee mieleen (vaikka se fandom on aika cringy), ja kans esim. Braid, Little Nightmares, Papers Please ja sitä rataa. Mun kaks ehdotonta lempparia tolla saralla on sellaset indie-pelit ku Limbo ja Inside. Ja sit pelaan kanssa aika nolostuttavan määrän kaikkia dating simejä ja otome-pelejä ja jos haluun vaan rentoutua niin pelaan joko Simsiä tai sit Slime Rancheria
Sori, pitkä sepustus, tälleen tulevana pelisuunnittelijana ja pelialan opiskelijana innostun aina ku pelit tulee puheeksi

Sä pelaat siis pleikkarilla? Mulla on kanssa PS 2, 3 ja 4 joilla lähinnä pelaan, sit pelaan läppärillä sellasia kevyempiä pelejä ja ostin kanssa aika hiljattain 3DS:n että voin pelaa uudempia Pokémon-pelejä
Hervannassa tuli joo lunta mutta nyt kerkes tulla jo lämpimämmät säät niin ei oo mitään iloa ollut siitä... Tää pimeys alkaa kanssa vähän korpeemaan, oon 100% team kesäaika

Miten sulla Halloween meni vai juhlistatko mitenkään erityisemmin? Mä kävin eilen kaverin kanssa kattomassa sen alkuperäsen 1978 Halloweenin leffassa. Tykkään kauhuleffoista, varsinkin sellasista vanhemmista 60-80 -luvun.