Finnish speakers!

Arashi and everything else in your native language!

Moderator: Nightshadow

Forum rules
1. You can create a thread for any language, country or region.
2. Our staff doesn't speak every language in the world, but we trust that you follow the forum rules even when you write in your native language.
iheartaiba
Aibakaland Founder
Aibakaland Founder

Re: Finnish speakers!

Post by iheartaiba » Sun Sep 16, 2018 6:25 pm

Kiitos :) Toivotaan että tästä olis suunta ylös eikä alas. Onneks mun ei tartte elää Kelan rahoilla :D Työkokemusta ja koulutusta sen verran paljon takana, että menee työeläkeyhtiön piikkiin. Toki paremmin tienais ku olis duunissa, mutta ei tässä nyt onneks tartte sormia järsiä.

Sauna ja lasitettu parveke :thumbsup:
En mä tolla terassilla oikein mitään tee lol Siinä on pyörä ja sit kyl pöytä tuoleineen, mutta lähinnä se toimii pyykkitilana ku meillä ei oo kuivaushuonetta :/ Se ei siis oo mikään hieno terassi vaan tollanen... läntti jota kautta tullaan sisälle :D Olisin kyl mielummin ottanu ne neliöt tän kämpän sisälle.

Meen ens viikonloppuna piipahtaan porukoilla ku siskolla on synttärit ja näkee sit samalla toistakin siskoa ja sen muksua. Ja tänään sovittiin veljentytön äitin kanssa, että nappaan sen likan kans mukaan (se asuu siis äitinsä kaa täällä Tampereella). En oo käyny sen kaa porukoilla varmaan pariin vuoteen niin ihan hyvä että se näkee isovanhempiansa pitkästä aikaa. Ja saa äitinsä vähän levähtää.
rikachi
Johnny's Jr

Re: Finnish speakers!

Post by rikachi » Fri Sep 21, 2018 10:29 pm

Aa no se helpottaa varmasti jos ei tarvii kelan rahoilla nitkuttaa, voi syödä muutakin kuin kynsiään :D toivottavasti sun terveys kohenee tulevaisuudessa, on varmaan aika turhauttavaa sairastaa noin pitkään :/ mä kanssa oon paininu mielenterveysongelmien kanssa teini-iästä asti mutta onneks ne yths:llä tarttu siihen tosi tehokkaasti, sain tosi hyvän terapeutin jonka kanssa on saanu käsiteltyä asioita niin oireet on lieventyny paljon eikä tarvinnu saikkua missään vaiheessa :)

Emmä tiedä, jotenkin terassi kuulostaa niin hienolta vaikka se ei oliskaan mitenkään grandioosi :D en mäkään mun saunaa oikeastaan käytä, joskus kavereiden kanssa mut en ittelle viitti lämmittää ku näkyy heti sähkölaskussa :D

Varmaan ihan kiva viettää aikaa veljentytön kanssa ^^ oon kuullut että pikkulapsiaika on aika hektistä niin varmaan äidille ihan kivaa saada vähän vapaata :) mulla alko taas koulurupeama, jonglööraan nyt koulua ja töitä samaan aikaan niin tuntuu ettei vapaa-aikaa tahdo oikein löytyä :D noh, jouluna sitten...
Post Reply